duminică, 18 septembrie 2016

FOCUL PURPURIU, versuri Tony Klein, fond muzical Richard Clayderman -"Feelings", montaj Rodica Elena Lupu





Focul purpuriu
Sufletul mi-e plin de tine şi de inima ta.
De inima ta care-n jur răspândeşte doar iubire,Iubirea ta clocotitoare ca un foc sacru,Un foc purpuriu, un foc fără sfârşit…Când mi-ai apărut în viaţa, mi-ai dat aripi.Mi-ai dat aripi ca să pot zbura către tine iubitoŞi mi-ai înins mâna, ca să mă iei cu tine În cuibul nostru de iubire,Cuib de unde niciodată nu vom mai pleca…

versuri Tony Klein

18 comentarii:

  1. Versuri calde, sentimente curate, un poem minunat! Felicitari poetului si dumneavoastra pentru acest clip deosebit. Va urmarim cu drag, ne incantati mereu! Cu pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  2. O incantare este totul, sincere felicitari, cu respect!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe versuri si super videoclip multumim,succes incontinuare /

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos! Felicitări poetului și realizatorilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincere felicitari, minunat este poemul si videoclipul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos poem, un montaj pe masura. Cu admiratie si respect!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu pretuire, sincere felicitari pentru versuri domnului dr. si dvs. pentru montaj!

    RăspundețiȘtergere