Powered By Blogger

duminică, 4 decembrie 2016

VISUL MEU... de RODICA ELENA LUPU - Studenţi români, la Universitatea din Essex, jucând hora de Ziua Naţională - VISUL MEU... de Rodica Elena Lupu



Sincere felicitări dragi tineri iubitori de ţară şi de neam!

VISUL MEU

Visez să fiu semănător de stele,
Sub plugul de argint al Ursei Mari,
În brazda cerului să înalţ castele,
Un Paradis de trandafiri solari.

Să-mi fie sfera nopţii simfonie
De rodnice mişcări şi armonii,
Cu galaxi foşnind ca o câmpie,
Un labirint gingaş de melodii.

Şi toate împerună să îngâne,
Un trup imens de om Dumnezeiesc,
Ce-a semănat la început de lume
Un Paradis de  stele ce plutesc.

Visez să fiu semănător de stele,
Sentinţa verbului să întrupeze iar
Din cosmosul de suflete rebele
Un Paradis de haruri pentru har.

Din volumul FERESTRE COLORATE
de RODICA ELENA LUPU
Editura ANAMAROL, 2015


https://www.youtube.com/watch?v=WL-wl341YAo



14 comentarii:

  1. Bravo copii, sunteti minunati! Multumim doamna pentru aceasta postare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari aceszor studenti! Multumim pentru postare!

    RăspundețiȘtergere
  3. FELICITARI CU DRAG ATAT STUDENTILOR CAT SI DVS; PENTRU POSTARE!

    RăspundețiȘtergere
  4. Visul meu, un poem deosebit! Cu respect!
    Felicitari studentilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un gest de patriotism, felicitari! Va multumim pentru postare si minunatul poem!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo copii minunati!Urmarim cu placere postarile dvs. stimata doamnă, va multumim!

    RăspundețiȘtergere