Powered By Blogger

miercuri, 14 decembrie 2016

CINE SUNT EU? de RODICA ELENA LUPU- din volumul VOI TRĂI...CLIPA Editura ANAMAROL, 2008




CINE SUNT EU?

Cine sunt eu?
Un minuscul fir de nisip
pierdut în nemărginire,
rătăcit prin omenire...

Nu sunt nici apă,
Nu sunt nici foc, nici vânt,
poate m-am născut prea târziu
sau poate prea curând.

Ce am fost cândva,
astăzi nu mai sunt,
iar ce sunt azi îmi pare rău
că nu am fost mereu.

Dar m-am resemnat,
am rămas ceea ce sunt,
Viaţa mi-a dat tot ce am visat,
un suflet pe acest pământ!


de RODICA ELENA LUPU
din volumul VOI TRĂI...CLIPA
Editura ANAMAROL, 2008

17 comentarii:

  1. Superbă poezie" Cine sunt eu?...
    .un suflet pe acest pământ
    Iar ce sunt azi îmi pare rau
    Că nu am fost mereu"
    Admirație pentru creație

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine spus, nimeni nu trebuie sa inteleaga cu totul altceva decat ceea ce transmiteti tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un fir de nisip suntem fiecare dintre noi, o clipa-i viata ce-o ducem pe acest pamant, minunat poem! Spune multe aceasta poezie, cu toata consideratia!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine sunteţi? Un OM minunat, un altruist, un om care ne dăruiţi şi ne faceţi fericiţi citindu-vă scumpă doamnă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aveti dreptate, multi cred ca pentru ei scrieti in mod special, in timp ce poemele dumneavoastra sunt daruite tuturor si spre luare aminte multe dintre ele - a se citi si printre randuri! Noi va pretuim , va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vesnic noua veche intrebare...rezolvata magistral. felicitari Doamna Rodica!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cine sunt eu? Steluta in Univers stralucind in trup calatorins spre etern...

    RăspundețiȘtergere