Powered By Blogger

miercuri, 28 decembrie 2016

Rodica Elena Lupu, Lucky Marinescu şi invitaţii, în emisiune Tv



În 8 martie se sărbătoreşte, în toată lumea, Ziua Femeii. 
Reprezentantele sexului frumos primesc flori şi în cinstea lor se organizează evenimente speciale.  
Aşadar Rodica Elena Lupu şi Lucky Marinescu au invitat în emisiune artişti, bărbaţi care au interpretat romanţe, melodii de muzică populară şi uşoară pentru soţii, surori, fiice, prietene, într-un cuvânt pentru toate femeile sărbătorite în această minunată zi de primăvară.

16 comentarii:

  1. Am urmarit cu placere! Cu respect toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa emisiune, am urmarit cu drag poeta Rodica Elebna Lupu şi artista Lucky Marinescu! Felicitari, va iubim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu respect doamnelor, sincere felicitari pentru aceste minunate emisiuni!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate emisiuni! V-am urmărit cu drag, va admiram, cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  5. V-am urmarit cu placere! Emisiuni frumoase, doua doamne minunate!

    RăspundețiȘtergere
  6. In fiecare sambata seara in direct, ani la rand v-am urmarit ati fost minunate! Cu drag1

    RăspundețiȘtergere