luni, 26 decembrie 2016

ROMANŢĂ PENTRU CEI CE NU-S de RODICA ELENA LUPU




Romanţa mea e pentru voi  
Acei ce sunteţi astăzi sus  
Pe scoarţa Terrei si iubiţi...  
E pentru tine, el, sau... noi,  
E pentru toţi care trăiţi,  
Şi pentru cei ce astăzi nu-s.  
E adresată tuturor  
Dar fiindcă toţi pierim cândva  
Şi toţi „am fost” şi toţi „ne-am dus”  
Vom fi şi noi „cei care nu-s”...  

Şi-abia atunci... atunci abia  
Putem să o cântăm în cor  
Căci dacă-i pentru cei ce nu-s  
Romanţa mea-i romanţa ta,  
Romanţa ta-i romanţa lor,  
Acelor care astăzi nu-s.  

Eu doar atât v-am închinat,  
Nimic n-am mai dorit în plus.  
Dar de-o cântaţi mereu... rezultă  
Că toţi acei ce-au fredonat,  
Acuma tac şi doar ascultă  
Romanţa pentru cei ce nu-s.  

Din volumul FERESTRE COLORATE
de Rodica Elena Lupu
Editura ANAMAROL

14 comentarii: