Powered By Blogger

luni, 26 decembrie 2016

ROMANŢĂ PENTRU CEI CE NU-S de RODICA ELENA LUPU




Romanţa mea e pentru voi  
Acei ce sunteţi astăzi sus  
Pe scoarţa Terrei si iubiţi...  
E pentru tine, el, sau... noi,  
E pentru toţi care trăiţi,  
Şi pentru cei ce astăzi nu-s.  
E adresată tuturor  
Dar fiindcă toţi pierim cândva  
Şi toţi „am fost” şi toţi „ne-am dus”  
Vom fi şi noi „cei care nu-s”...  

Şi-abia atunci... atunci abia  
Putem să o cântăm în cor  
Căci dacă-i pentru cei ce nu-s  
Romanţa mea-i romanţa ta,  
Romanţa ta-i romanţa lor,  
Acelor care astăzi nu-s.  

Eu doar atât v-am închinat,  
Nimic n-am mai dorit în plus.  
Dar de-o cântaţi mereu... rezultă  
Că toţi acei ce-au fredonat,  
Acuma tac şi doar ascultă  
Romanţa pentru cei ce nu-s.  

Din volumul FERESTRE COLORATE
de Rodica Elena Lupu
Editura ANAMAROL

15 comentarii:

  1. Spune multe acest poem, cu pretuire doamna draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. DEOSEBIT, CU PRETUIRE PENTRU TOT CE NE DARUITI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu sa ii odihneasca pe cei ce nu-s şi sănătate, pace celor care sunt pe pamant!

    RăspundețiȘtergere
  4. UN POEM CARE TE PUNE PE GANDURI, PROFUND!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un poem interesant! Va admiram, va urmarim cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Trist dar adevarat, tot ce e daruiti este deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Versuri scrise cu sufletul, pline de frumos și dor!
    Respect și prețuire!

    RăspundețiȘtergere