Powered By Blogger

sâmbătă, 5 noiembrie 2016

CÂNTEC TÂRZIU, versuri/montaj RRODICA ELENA LUPU, recită MARIA CORINI



CÂNTEC TÂRZIU

Ciuline galben, soarele se duce,
Iar câmpul parcă urcă tot mai sus.
Tăcută, singură stau la răscruce
Şi proiectez imagini în apus.

Cu-n fir uscat de iarbă fac desene,
Pe gânduri dusă-n praful de pe drum
Şi nu ştiu când s-a scurs atâta vreme
Şi-atâtea nopţi s-au prefăcut în scrum.

Parc-am iubit, pară iubeam odată
Urcând pe tije lungi de păpădii,
Biet fluture cu aripa pătată
În dragostea de fiecare zi.

Parcă dansam aevea cu copacii,
Cu crengi pe după gât m-am învârtit,
Piciorul gol rănindui-mi-l în macii
Pe care veri de-a rândul i-am strivit.

Parcă dormeam sub cerul plin de stele
Îngemănat cu spicul crud de grâu
Visându-mi trupul fraged printre iele
În marginea ierboasă-a unui râu.

Ciuline galben, soarele revine
Pe câmpul care iar a coborât,
Tăcută sunt şi mă gândesc la mine
Şi proiectez imagini în trecut.

de Rodica Elena Lupu
din volumul FERESTRE COLORATE
Editura ANAMAROL, 2015

11 comentarii:

  1. Minunate versuri, recitare pe masura! Cu pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Drag d-na Rodica! Pretuire, va imbratisez cu inima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gânduri bune! Săptămână cu împliniri, draga mea Ines! Cu drag!

      Ștergere
  3. Într-o stare reflexivă, cu delicate gânduri retroproiective, trăind un apus sentimental, eul liric oscilează între un indecis ”parcă” și un continuu neterminat imperfect verbal, care structurează diafan o lume a amintirilor...Foarte frumos! Sincere felicitări, stimată doamnă Rodica Elena Lupu, pentru minunatele versuri, și stimată doamnă recitatoare, Maria Carini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunat poem, recitare si videoclip! Sincere felicitari, urmărim cu drag blogul dvs.!

      Ștergere
    2. Cu aleasă pretuire Georgia Landur!

      Ștergere
    3. Cu aleasa pretuire domnul profesor George Muresan!

      Ștergere