Powered By Blogger

miercuri, 17 septembrie 2014

SUFLET DE FEMEIE - versuri RODICA ELENA LUPU


Eşti gîndul meu plin de iubire
În inimă te port mereu
Te-mbrac în dulcea fericire
Şi scriu numele tău în cerul meu...


24 de comentarii:

  1. L'ANIMA DELLA DONNA

    Sei nei miei pensieri d'amore,

    Ti porto sempre nel mio cuore

    Ti vesto dolcemente di felicità

    E scrivo il tuo nome nel mio cielo.


    Sei l'aria con il profumo dei fiori

    Tu mi acarezzi con i tuoi odori,

    Mi metti nel percorso del destino

    Sei il sogno, sei il desiderio, e so che mi ami


    Sei l'amore che aleggia

    Leggo sul tuo viso la luce dell'alba

    Vorrei sempre che tu volassi sulla mia ala

    Con le mie follie nascoste dalle nuvole.


    Anima di una donna

    Quadrifoglio intrecciato al tuo sogno

    Anima di una donna

    Con il desiderio della vita e l'amore hai vinto,

    Anima di una donna

    Fonte fragile di rugiada del mattino,

    Anima di una donna

    Tu dai colore e vita a tutto il mondo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suflet minunat de femeie, numai bine Simona draga mea alaturi de cei dragi tie!

      Ștergere
  2. Superba melodie,si textul la fel......am inceput sa-l cant in italiana........
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place si totodata multumesc pentru traducere. Cu drag, te imbratisez, noaspte buna si vise placute sa iti legene odihna!

      Ștergere
  3. Un poem deosebit!
    Nimic nu este mai minunat ca aceste sentimente calde, sincere!
    Sa iubiti si sa fiti iubiti cu totii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sufletul unei femei ascunde mereu un izvor de lacrimi cristaline nesecat de spatiu si timp, cufăr cu mângâieri suave, cuvinte de alinare si murmur de iubire, raze luminoase de speranță si îmbrățișări contopitoare cu universul infinit. Ați reușit sa conturați si sa colorați in graiul etern al versurilor dumneavoastră de diamant, cel mai frumos, gingas si armonios portret, al veșnicei enigme pline de mister si mireasma de nemurire...femeia... Noapte binecuvântată si o îmbrățișare din inima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suflet minunat de femeie tot ce iti doresti sa se implineasca, Isabela! Cu drag! Salutari mamei!

      Ștergere
    2. Va mulțumesc din suflet, va doresc si eu sa va fie viata mereu un buchet de clipe fericite! Va pupam si va îmbrățișam cu tot dragul!

      Ștergere
  5. O melodie minunata, un CD minunat, o lansare minunata la Radio Constanta unde am fost invitata de interpret! Felicitari Rodica, Raoul, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb, ascultam cantecul acesta cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. O MELODIE MINUNATA, VA FELICIT CU DRAG PE TOTI TREI TEXTIER, INTERPRET, COMPOZITOR!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ne place il ascultam cu placere, va multumim!

    RăspundețiȘtergere