Powered By Blogger

vineri, 12 septembrie 2014

IUBIRE VIE - versuri şi montaj RODICA ELENA LUPU



IUBIRE VIE

Ne-am întâlnit întâia oară
Când tu mi-ai dat timid o floare
În parc, în zi de primăvară
Mi-ai dat şi prima sărutare.

Am tresărit înfiorată,
Iar tu m-ai mângâiat uşor
Şi mi-ai şoptit întâia dată
Că mă iubeşti şi că ţi-e dor.

Pe acelaşi drum de altădată
Când muguri se ivesc pe ram
Noi nu vom uitat niciodată
Să ne-aminrim de acel an.

Că timpul a trecut se ştie,
Anii s-au dus, dar tot mereu
Păstrăm în noi iubirea vie,
Eu sunt a ta, tu eşti al meu.

Din volumul DOR ŞI GÂND
Dde Rodica Elena LUPU
Editura ANAMAROL




20 de comentarii:

  1. Un poem plin de dor si dorinta, de iubire.
    Sa aveti parte numai de bine!
    Va mutumim stimata doamna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tablou mirific pictat in versuri de aur cules din razele de soare, sunt poemele prin care ne scăldați sufletele in lumina si culoare, ritmul melodios al inimilor noastre prinde contur la umbra emoțiilor trezite de frumosul pe care-l întruchipați mereu in darurile alese pe care ni le dedicati de fiecare data! Sunteți mangaierea suava a îngerilor ce se coboară pe pământ pentru a ne ridica prin vers in înaltul cerului, invitandu-ne cu drag in casa sufletului etern! Va îmbrățișez cu tot dragul si va trimit din inima numai gânduri senine! Noapte binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NUMAI UN SUFLET CALD SI BUN CA AL TAU, POATE SA GANDEASCA ASTFEL, FERICIRE SI TOT CE ITI DORESTI, ISABELA!

      Ștergere
    2. Va mulțumesc din tot sufletul, divinitatea m-a binecuvântat atunci când mi-a dăruit momentul in care v-am cunoscut, știți cat îmi sunteți de draga, si o spun cu cea mai mare sinceritate! Sa va dea Dumnezeu multi ani fericiți si plini de inspirație sa ne bucurați cu existenta dumneavoastră, sunteți un suflet rar si deosebit! Noapte cu sclipiri senine de stele!

      Ștergere
    3. Esti deosebita Isabela, noroc si fericire!

      Ștergere
  3. Un adevarat balsam pentru suflet, va multumim! Cu drag si aleasa pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un montaj video deosebit si un poem minunat care exprima speranta, daruirea si implinirea. Ce poate fi mai frumos? Va multumim! Numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  5. APRECIEM, VA MULTUMIM, SFARSIT DE SAPTAMANA CU IUBIRE TUTUROR!

    RăspundețiȘtergere
  6. FRumoase versuri dedicate Iubirii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Citind aprecierile de mai sus,sincer nu am ce mai adauga....doar -Sublim!-
    Iubita,versurile?????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vivo l'amore


      Ci siamo incontrati per la prima volta

      Quando timidamente mi hai dato, un fiore

      Nel parco in un giorno di primavera

      E ancora mi hai dato il primo bacio


      Io ebbi un brivido di stupore

      Tu con la tua carezza

      Hai sussurrato per la prima volta

      Che mi ami e che mi desideri


      Sulla stessa strada, una volta

      Quando i germogli sorgono sullo stesso ramo

      Non dimenticherò mai

      Che cercavo i ricordi di quell'anno.


      Quel tempo è passato lo sapiamo,

      Passano gli anni, ma sempre

      Mantengo l'amore in vita

      Io sono tuo, tu sei mia.

      Ștergere
    2. Cu drag surioara mea, cu pretuire si iubire!

      Ștergere
  8. Iubirea, doar iubirea iti aduce fericirea! Va urmarim cu placere!
    Cu pretuirea noastra!

    RăspundețiȘtergere