Powered By Blogger

miercuri, 10 septembrie 2014

MIRAJUL TINEREŢII, versuri, montaj RODICA ELENA LUPU





MIRAJUL TINEREŢII

Astăzi uneşte cerul cu pământul
Un curcubeu spălat de calde ploi
Ce luminează totul în culori,
Raze de soare ce sărută flori

Noi ne-am iubit cu fericirea
Şi cu zâmbet de copil ne-am iubit,
Noi ne-asm iubit cu tot cuvântul
Şi cu luna în tăcere ne-am iubit.

Cuprinşi de sentimente şi fiori
Iubirea noi ştim să o împlinim,
Cuvintele, nu, nu mai au putere
Primim căldura dragostei eterne.

Sperând la fericirea ce va fi
Şi dăinuie în clipa următoare,
Crezând în clipa care va veni
Ne-am alintat în zâmbet zi de zi.

Şi vom trăi frumoase amintiri
Ce rămân vis al visurilor noastre
Vom împlini iubirea şi vom şti
Ne-am iubit, ne iubim, ne vom iubi.

Din volumul MIRAJUL VIE'II
de RODICA ELENA LUPU
Editura ANAMAROL

23 de comentarii:

  1. ,,Si vom trai frumoase amintiri...,,-Minunat,iubita mea,dar ai uitat versurile ...vreau sa le traduc!!!!
    Te imbratisez cu drag!
    Sper ca i citit emailurile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am citit, multumesc, scriu versurile, cu drag, multumesc!

      Ștergere
    2. Am primit traducerea, esti minunata, multumesc Simona draga mea!

      Ștergere
  2. Un poem deosebit, la fel videoclipul si coloana sonora! Cu drag urmarim postarile dumneavoastra, va multumim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase versuri, totul m-a incantat Rodica, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubirea este visul etern pe care-l trăim cu ochii deschiși si cu ferestrele sufletelor noastre larg deschise, primind cu bucurie bruma de mireasma pura a vieții... Ne scăldați inimile in culoarea si muzicalitatea versurilor dumneavoastră, nestemate cu care îmbrăcați aripile noastre de îngeri ridicate pana in înaltul cerului. Prin vers ne purtați prin univers, va mulțumim pentru ca existați in viețile si in sufletele noastre! Va îmbrățișez cu tot dragul si va doresc o zi purtata pe aripi de vers!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti deosebita, cu drag ganduri bune, multumesc Isabela!

      Ștergere
    2. Va mulțumesc din suflet, numai bine si frumos va doresc! Va pup cu tot dragul!

      Ștergere
    3. Am dat ce ai lasat la minel stii tu, iti multumeste.
      Cu drag te imbratisez.

      Ștergere
  5. Poem dedicat iubirii cu admiratie, sensibilitate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc doamna Maria Rusu, noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumim! Cu drag si aleasa pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat! Un montaj video si un poem minunat!

    RăspundețiȘtergere
  9. TOT CE NE DARUITI NE INCANTA! CU PRETUIRE!

    RăspundețiȘtergere
  10. Deosebit este poemul Mirajul Tineretii, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, Mirajul tineretii! Cu drag si pretuire!

    RăspundețiȘtergere