Powered By Blogger

sâmbătă, 6 septembrie 2014

DOAR PE TINE - versuri RODICA ELENA LUPU, interpret RAOUL, muzica MARIUS CRISTI POPA





DOAR PE TINE

Acolo unde este lumea mea
Mereu cu tine-nving tristeţea grea
Iubirea mea tu eşti în noapte far
Ce îmi arată drumul către mal.

Eşti aşteptare-n noapte din amurg
Cu tine dorul pot să îl alung,
Tu eşti în visul meu şi vii oricând
Sunt gândul tău şi tu eşti al meu gând.

Eşti firul ce mă leagă-n primi zori
Plutind uşor din vis când te cobori
Şi-n tot ce e iubito-n jurul meu
Doar chipul tău îl văd mereu, mereu.

Cu-atingerile moi de catifea
Eşti tot ce a dorit inima mea
Tu viselor le dai acum speranţă
Că vom fi amândoi întreaga viaţă.

Doar pe tine, doar pe tine te vrea inima
Fără tine, fără tine plânge dragostea
Tu eşti în aerul ce îl respir
Cu sufletul deshis la tine vin.


Din volumul MIRAJUL VIEŢII
de RODICA ELENA LUPU
Editura ANAMAROL


23 de comentarii:

  1. O melodie minunata, felicitari pentru versuri, interpretare si muzica!
    Va urmarim cu drag si pretuire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc stimata doamna prof. Ileana Radu, cu drag si aleasa pretuire!

      Ștergere
  2. MINUNATI SUNTETI TOTI REI, FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Apreciem talentul, munca si daruirea dumneavoastra! Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat! Felicitari pentru acest poem cu versuri care exprima iubirea, dorinta, vise si sperante si un montaj video deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am lecturat si am urmarit videoclipul cu placere! Deosebit totul!
    Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc domnul Paul Dima, pentru trecere si cuvinte, toate cele bune!

      Ștergere
  6. SUPERB TOTUL...VERS , MUZICA, INTERPRETARE!FELICITARI, PROTAGONISTILOR!

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumim pentru acest poem, videoclip si muzica deosebita, daruite din suflet ca de fiecare data!
    Duminica placuta dumneavoastra si tuturor celor care iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Strop al cerului picurat in inimile noastre este iubirea! Superb cantec!

    RăspundețiȘtergere
  9. O bijuterie muzicala, o ascultam cu mare placere!
    Va multumim cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Solo te

    Dove è il mio mondo
    Sempre con te combatto la tristezza
    Amore , tu sei nella notte il mio faro
    Ciò che mi indica la strada alla riva.

    Con te nella notte ,in atessa dal tramonto
    Potresti perdere Il tuo desiderio,
    Tu sei sempre nel mio sogno ,sei vivo
    Sono nel tuo pensiero e tu sei il mio .

    Sei il filo che lega me per arrivare all'alba
    Galleggiando dolcemente nei miei sogni,
    E in tutto ciò che è intorno a me, amore!
    Il tuo volto lo vedo ancora e... ancora ...

    Come un morbido velluto ti tocco
    Il mio cuore ti vuole tutto
    Tu hai sogni ora dai , una speranza
    Che entrambi saremo insieme per tutta la vita

    Solo te, solo te , vuole il mio cuore
    Senza di te, senza di te piange l'amore
    Tu sei l'aria che respiro
    Con l'anima aperta vengo a te.

    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, Simona, suflet bun, multumesc, te imbratisez. Noapte linistita!

      Ștergere
  11. Un adevarat balsam pentru suflet, va multumim! Cu drag si aleasa pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru acest minunat poem, videoclip cu o muzica si o regie adecvată.Zi frumoas va doresc ,

    RăspundețiȘtergere