Powered By Blogger

marți, 29 iulie 2014

SA IMPLETIM IUBIREA, versuri si montaj RODICA ELENA LUPU



SĂ ÎMPLETIM IUBIREA

Iubita mea e iarăşi primăvară
Au înflorit potecile de dor
Acum când înserarea-ncet coboară
Stele sclipesc, pe cer nu-i niciun nor.

Tăcerea mea rosteşte-ncet chemarea,
Nu te întreb de ce nu mă-ntreba
Am tot bătut atât de mult cărarea
Nu te mai las să pleci iubita mea

Frumoasa mea, tu eşti un colţ de rai,
Nu ştiu ce să îţi spun, nu am cuvinte
Şi prin sărutul care tu mi-l dai
Te port mereu în inimă şi-n minte.

Cât de dor, ce dor mi-a fost de tine,
Că ne iubim o ştie toată  lumea,
O ştiu şi eu, o ştii şi tu femeie
Dă-mi mâna ta să împletim iubirea.


Din volumul "Dor şi gând"






12 comentarii:

  1. Un minunat poem si un videoclip de exceptie! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Gabriela, ganduri bune, sa ai o seara linistita! Cu drag!

      Ștergere
  2. Frumoase versuri, frumos videoclip! O seara minunata va dorim, cu toata consideratia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea, da, sentimentul nobil sa fie cu toti mereu! Cu stima pentru tot ce daruiti!

    RăspundețiȘtergere
  4. O incantare este totul! Cu drag si pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate versuri! Aceasta este si melodia ineterpretata superb de Fuego! Sincere felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubirea nobilul sentiment, minunat este tot ce ati creat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Versul innobilat de cant e hrana sufletului infometat de cunoastere si a mintii insetate de frumos, sunteti izvorul care naste ganduri, emotii, sentimente inaltatoare ce ne conduc spre culmile dulci si linistitoare ale visarii. Va imbratisez din inima si va doresc o zi plina de culoare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari, la cat mai multe carti stimata doamna!

    RăspundețiȘtergere