Powered By Blogger

miercuri, 16 iulie 2014

EŞTI VISUL MEU, versuri, montaj RODICA ELENA LUPU



EȘTI VISUL MEU

Te-am căutat prin nopți târzii și reci,
Am așteptat să te găsesc, să vii,
Să nu mai știu ce-s clipele pustii,
Să fii al meu, nicicând să nu mai pleci.

Știam de mult că undeva exiști
Și am crezut, da, în iubirea mea,
Că voi atinge într-o zi o stea,
Că sunt și vise pentru cei mai triști.

Azi te-am găsit, tu ești al meu destin...
Te voi păstra în suflet, te iubesc,
Acolo ești, pe tine te doresc,
Ești visul meu, cu tine vreau să fiu!


Din volumul MIRAJUL VIEȚII



18 comentarii:

  1. Am urmarit videoclipul, este minunat, sunt superbe versurile! Va multumim, cu drag si aleasa pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  2. O adevarata bijuterie atat poemul cat si montajul! Va multumim pentru tot ce ne daruiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul este o incantare! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca de fiecare data o incantare! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. UN VIS SUPERB! CU PRETUIRE!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos poem si videoclip!

    RăspundețiȘtergere