Powered By Blogger

marți, 15 iulie 2014

IUBIRE, TU - versuri, montaj Rodica Elena LUPU



IUBIRE, TU

În calea mea eşti un surâs,
În mine eşti mereu dorinţă,
Mereu vei fi a mea iubire
Te port în suflet cu credinţă.

În ochii mei eşti un zefir,
În faţa mea un crin în floare,
Dragostea mea, prezentul viu,
Iubirea strânsă în petale.

În gândul meu tu eşti speranţă,
În dorul meu eşti sărbătoare,
În somn eşri noapte fără ceaţă
Eşti steaua mea din Carul Mare.

În tot ce sunt eşti aşteptare,
Eşti murmur, cântec, tinereţe,
Tu eşti refrenul fără care
Iubirea mea ar fi tristeţe.

                                    Din volumul "Mirajul Vieţii"



19 comentarii:

  1. Un balsam pentru suflet, va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Splendoare e putin spus! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrsurile si videoclipul ne-au impresionat, va multumim pentru tot ce ne daruiti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Amore,Tu

    Nel mio percorso di un sorriso,
    In me sempre desiderio
    Sempre sarai il mio amore
    Nell'anima come la fede.

    Ai miei occhi sei uno zaffiro,
    Davanti a me sei il giglio ,
    Amore mio, questa vita
    E un amore stretto al cuore

    Nella mia mente tu sei speranza,
    Nel mio desiderio celebrazione
    In sogno, notte senza nebbia
    Tu sei la mia stella, la mia certezza

    In tutto sei l'attesa
    Mórmori, canzoni, gioventú,
    Tu sei il ritornello senza che
    Il mio amore sia tristezza(SP)

    Iubire,Tu
    În calea mea eşti un surâs,
    În mine eşti mereu dorinţă,
    Mereu vei fi a mea iubire
    Te port în suflet cu credinţă.

    În ochii mei eşti un zefir,
    În faţa mea un crin în floare,
    Dragostea mea, prezentul viu,
    Iubirea strânsă în petale.

    În gândul meu tu eşti speranţă,
    În dorul meu eşti sărbătoare,
    În somn eşri noapte fără ceaţă
    Eşti steaua mea din Carul Mare.

    În tot ce sunt eşti aşteptare,
    Eşti murmur, cântec, tinereţe,
    Tu eşti refrenul fără care
    Iubirea mea ar fi tristeţe(.Rodica Elena Lupu)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos poem si videoclip!

    RăspundețiȘtergere