Powered By Blogger

sâmbătă, 19 iulie 2014

ITI SCRIU - versuri, montaj Rodica Elena LUPU




ÎŢI SCRIU

Scriu din miezul nopţii mele
Cu târziu de gânduri pure
Luna tremură-n fereastră
Somnul vrea ca să mă fure,

Ţie-ţi scriu şi îţi duc dorul
Şi te vreau iubire-aproape
Când e luna printre stele
Ziua toată, când  e noapte

Îmveleşte-mă cu tine
Te doresc ca pe-o lumină
Vino-n dimineţi cu rouă
Vino când e lună plină,

Cântă-n mine cu visare
Dispară anii grei din drum
Şi pe a dragostei cărare
Ne poarte paşii de acum.

din volumul  "Trecut-au anii"
de Rodica Elena Lupu
Editura ANAMAROL, Bucureşti

24 de comentarii:

  1. Minunate versuri, minunat videoclip! Va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ati scris superb si ati ralizat un videoclip la fel! Apreciez, va multumim pentru tot ce ne daruiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Versurile si videoclipul sunt deosbite! Cu drag si pretuire urmarim tot ce ne daruiesti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate versuri, la fel vidoclipul si coloana sonora! Felicitari stimata doamna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti scrivo
    Scrivo la mia mezzanotte
    Con pensieri puri del ritardo
    La Luna trema in finestre
    Il sonno mi sta rubando,

    Ma scrivo a te, e mi manchi, amore.
    Ti vorrei piú vicino
    Quando la luna e tra stelle
    Tutta la notte, tutto il giorno

    Mi avvolgo con te.
    Ti desidero come la luce
    Vieni alla rugiada del mattino
    Vieni alla luna piena,

    Cantami nei tuoi sogni
    Come gli anni finiscomo nel cammino
    E il sentiero degli amori
    Ci portano alle tracce, ..Adesso.!.(S P.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc stimată doamnă Simona Puşcaş, superb! Voi face un videoclip cu versurile traduse de dumneavoastra, cu drag şi aleasă preţuire!

      Ștergere
  6. Superb, fara alte cuvinte! Cu aleasa pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunat poem si videoclip! Cu pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  8. Versuri frumoase, pline de sentimente!
    Toată prețuirea mea!

    RăspundețiȘtergere