Powered By Blogger

joi, 31 iulie 2014

AM ÎMPĂRŢIT O LACRIMĂ, versuri RODICA ELENA LUPU, interpret RAOUL, muzica MARIUS CRISTI POPA



                            AM ÎMPĂRŢIT O LACRIMĂ

Versuri Rodica Elena Lupu                    Muzica Marius Cristi Popa

Cu dragoste din nou tu m-ai cuprins
Te-ai  năpustit  asupra mea iubire
Mă-ndeamnă paşii către locul drag
Gândul şi doru-mi este iar numai la tine.

Să arzi în mine ca un foc nestins
Şi în amurg să te îmbeţi de mine
Iar nopţile să le sfinţeşti în vis
Cu flori de suflet în culori divine.

Am împărţit mereu cu tine o lacrimă 
Cu dor nestins de dragoste nebună
Dăm vieţii sens prin răsărit de soare
În zori cu roua cristalină,

Am împărtit mereuo viaţă împreună
Lăsăm să plece clipa trecătoare
În dimineţi cu roua cristalină
Se-aprinde primăvara în petale.

Îneacă-mi răsuflarea cu iubire
Şi nu lăsa doru-n amurg să moară,
Tu îm trimiţi sclipiri de fericire,
Mă rătăceşti din nou ca-n fiecare seară,

Să arzi în mine ca un foc nestins
Şi în amurg să te îmbeţi de mine,
Iar nopţile să le sfinţeşti în vis
Cu flori de suflet în culori divine.

Am împărţit mereu  cu tine o lacrimă
Cu dor nestins de dragoste nebună
Dăm vieţii sens prin răsărit de soare
În zori cu roua cristalină,

Am împărtit mereu o viaţă împreună
Lăsăm să plece clipa trecătoare,
În dimineţi cu roua cristalină
Se-aprinde primăvara în petale.


12 comentarii:

  1. Minunat....Ma trec fiorii!!!!Te descopar in fiecare zi picatura cu picatura.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona draga mea, esti o prietena sincera si buna! Cu aleasa pretuire!

      Ștergere
  2. Minunat scumpa noastra doamna! Ne incantati mereu cu ce ne daruiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate versuri, iar melodia este un slagar! O canta Raoul in fiecare seara pe litoral! Felicitari, cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  4. Se-aprinde primavara in petale!... Minunate versuri!

    RăspundețiȘtergere
  5. O melodiee superba! Flicitari pentru toti trei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari textierei, compozitorului si interpretului!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un dar din suflet pentru noi si nu putem decat sa va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  8. O melodie pe care am indragit-o de prima data cand am ascultat-o! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. DEOSEBIT! O piesa pe care ascultam cu placere!

    RăspundețiȘtergere