Powered By Blogger

marți, 29 septembrie 2015

LANSARE DE CĂRŢI, LIBRĂRIA MIHAI EMINESCU, BUCUREŞTI, 28 SEPTEMBRIE 2015 - RODICA ELENA LUPU




Ce mai sunt literatura si poezia in ziua de azi? Doua redute pe cale de dispariție, necucerite încă de frivol, de simplitate si de tot spectacolul pe care-l vedem zilnic la televizor.
Chiar si asa, societatea asta a noastră e plină de oameni talentați si de neînfricați susținători ai lor, care ne-ar mai putea salva.


Ieri am participat, in calitate de iubitor al artelor, la un eveniment cultural de anvergura organizat de către Rodica Elena Lupu, neobosit om de cultura, editor si poet, care susține, încurajează si promovează talentul si pe toți cei ce sunt nume pregnante in zona artistica. Cum muzica e in strânsă legătura cu poezia si proza, am ținut si eu un discurs, fericit fiind ca nu sunt unul dintre dintre "ultimii mohicani" care mai cred cu ardoare in promovarea limbii romane.
S-au lansat 15 antologii de poezie si 5 de proza. Printre invitați, care-au transformat un eveniment sec, intr-o adevarata bucurie a spiritului, s-au numărat: Emil Lungeanu, Ion Dodu Balan, George Roca (Australia), George Corbu, Nicolae Dan Fruntelata, Veronica Maria Florescu, Ion Horea, Elena Armenescu, Ana Maria Garaş, precum si câteva admiratoare înfocate de-ale mele, căci una dintre ele, Laura Niculescu, si-a făcut debutul in poezie, susținuta fiind de Rodica Elena Lupu. Dupa cum vedeți si-n pozele de mai jos, am fost surprins si eu când graficianul Mihai Catruna mi-a oferit in dar o lucrare grafica cu Grigore Vieru.
Așadar, cred ca mai avem ceva șanse sa nu ne pierdem complet. Nu-s genul care sa-si plângă de mila, dar am certitudinea ca prin valori ne vom reveni. Cândva! Zi frumoasa si muzicală!
A consemnat, Fuego

Mulţumesc Paul este prea puţin spus, esti un OM minunat, intotdeauna ai fost alături de mine la lansarile de carte la care cu drag te-am invitat. Pentru dăruirea şi talentul cu care rasplăteşti publicul care te iubeşte, pentru munca şi efortul migălos in alcătuirea emisiunilor, a spectacolelor tale, pentru cuvântul dat pe care de fiecare dată il respecţi, mulţumiri şi profundă gratitudine!
Rodica Elena Lupu






24 de comentarii:

  1. Minunat, oameni adevarati iubitori ai frumosului! Felicitari, cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un gand bun si sincere felicitari!
    Le meriti din plin.😮

    RăspundețiȘtergere
  3. OAMENI MINUNATI, REVEDERE CU DRAG SI ALEASA PRETUIRE!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oameni minunati, va multumim, am fost alaturi de dumneavoastra, cu toata dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multi foarte multi iubitori de poezie, de carte au raspuns invitatiei, au fost alaturi de tine, felicitari, Rodica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este Tatiana, a fost ca de fiecare data o lansare deosebita! Cu drag!

      Ștergere
  6. De neuitat, cu drag, te iubim!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu aleasa pretuire, tot ceea ce faceti pentru cultura noastra este deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Calde si duioase daruri de suflet ne oferiti de fiecare data, nu o sa pot vreodata sa va multumesc pentru ca mi-ati indeplinit un vis pe care-l purtam cu mine in inima inca din copilarie, de prin clasa a IV a, cand facusem primele incercari de poezie si proza, imi amintesc si acum emotia si fiorul cald al bucuriei, de acum aproape doi ani, cand mi-ati atins cu aripa de vers, visul si l-ati prins intre file de timp in minunata Antologie, Simbioze Lirice, nu am sa uit acel moment si o sa-l port cu pretuire si recunostinta in suflet pentru totdeauna, astfel ati cuprins si o parte din sufletul meu in aceasta lansare care ne-a innobilat fiintele, din pacate nu am putut lua parte, dar gandurile mele au fost acolo, la fel cum va insotesc mereu cu binecuvantari in tot ceea ce faceti. Va imbratisez cu suflet de lumina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am simtit ca ai talent si te-am provocat, sunt sigura ca daca continui sa scrii vei lasa in urma ta carti minunate! felicitari, SUCCES!

      Ștergere