Powered By Blogger

luni, 25 august 2014

SĂ ÎMPLETIM IUBIREA - versuri, montaj RODICA ELENA LUPU, interpretează FUEGO, muzica MARIUS CRISTI POPA




SĂ ÎMPLETIM IUBIREA


Iubita mea e iarăşi primăvară
Au înflorit potecile de dor
Acum când înserarea-ncet coboară
Stele sclipesc, pe cer nu-i niciun nor.

Tăcerea mea rosteşte-ncet chemarea,
Nu te întreb de ce, nu mă-ntreba,
Am tot bătut atât de mult cărarea
Nu te mai las să pleci iubita mea.

Frumoasa mea, tu eşti un colţ de rai,
Nu ştiu ce să îţi spun, nu am cuvinte
Şi prin sărutul care tu mi-l dai
Te port mereu în inimă şi-n minte.

Cât de dor, ce dor mi-a fost de tine,
Că ne iubim o ştie toată lumea,
O ştiu şi eu, o ştii şi tu femeie
Dă-mi mâna ta să împletim iubirea!

27 ianuarie 2013

SA IMPLETIM IUBIREA 
poemul se afla in volumul MIRAJUL VIETII, de RODICA ELENA LUPU, editura ANAMAROL, Bucuresti, 2013 ISBN: 978-606-640- 059-6 si pe dublul CD -  O LACRIMA DE CANTEC - FUEGO, 2013, Euromusic, Cluj Napoca  
Interpret FUEGO
Muzica MARIUS CRISTI POPA



17 comentarii:

  1. SUPERB, DINCOLO DE CUVINTE!

    RăspundețiȘtergere
  2. FELICITARI SINCERE, MINUNATA REALIZARE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate versuri,minunata melodie si o interpretare tot minunata...Felicitari si La multi ani! Fuego.
    Lucrez la traducere--AMORE INTRECCIATO!-

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos! Felicitari si multumim pentru poemele minuunate!

    RăspundețiȘtergere


  5. AMORE INTRECCIATO

    Di nuovo e primavera, amore mio!
    I nostri percorsi sono fiorenti
    Ora, quando la sera si inserisce lentamente
    Le stelle brillano nel cielo , non c'è nessuna nuvola.

    Il mio silenzio parla, dolcemente chiamando te,
    Non chiedermi perché, e cosí anche per te ,
    Finora ho seguito il mio percorso
    Amore mio,mai ti lasciero andare . .

    Tu sei un angolo del mio paradiso,
    Non so cosa dirti, non ho parole
    E il bacio che mi dai... per me e l'infinito
    Ti porto sempre nel mio cuore e la mente.

    Quanto mi sei mancato! e ancora tu mi manchi,
    Tutti conoscono il nostro amore,
    Lo so io, e lo sai tu Donna!
    Dammi la mano e intrecciamo l'amore

    Cu drag pt tine Rodica,sper sa-ti placa versiunea italiana???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti minunata, Simona, draga mea prietena! Sigur ca imi place. Multumesc este prea putin, te imbratisez cu drag. O sa-i fac in aceasta seara videolip.

      Ștergere
    2. Nultumesc doamna Maria Rusu toate cele bune!

      Ștergere
  6. Balsam pentru suflet, va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari dumneavoastra pentru versuri, compozitorului si bineinteles lui Fuego, ne place mult cum canta!

    RăspundețiȘtergere