Powered By Blogger

sâmbătă, 16 august 2014

RAMANEM AMANDOI - VERSURI RODICA ELENA LUPU


19 comentarii:

  1. Superba voce a alui Fuego, minunate versuri, totul este minunat!
    Multumim doamna Rodica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu Gabriela draga mea, toate cele bune suflet cald si bun!

      Ștergere
  2. Muinunate versurile, melodia si interpretara! Va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Rodica,
    No coment!!!!!
    Cate lucruri frumoase am pierdut in acesti 20 de ani de cand am plecat din tara,dar prietenia cu tine,ma poarta cu pasi repezi inapoi de unde.....am ramas
    .Multumesc draga mea,amandoi sunteti minunati in acest video-clip!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cauta canal tv FAVORIT sau pe internet vezi ca in fiecare sambata seara de la ora 8, reluare duminica dimineata de la ora 7 este emisiunea pe care o modereaza Paul-Fuego si in care eu am moment poetic. Te imbratisz cu drag, Simona.

      Ștergere
  4. Felicitari celor care au realizat acest slagar!

    RăspundețiȘtergere
  5. Una dintre melodiile pe care le indragim, va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. MINUNATA PIESA O ASCULTAM CU PLACERE! VA MULTUMIM!

    RăspundețiȘtergere
  7. O melodie minunata! Felicitari tie Rodica, lui Fuego si lui Cristi Popa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Versuri minunate Rodica, iar Fuego interpreteaza deosebit, muzica lui Cristi Popa este la fel! Felicitari voua!

    RăspundețiȘtergere