Powered By Blogger

vineri, 22 august 2014

DORINŢA - versuri Simona PUŞCAŞ, montaj Rodica Elena LUPU




DORINŢA


Te aştept

ca pe o ploaie de stele
binecuvântând neantul.



Îmi curg prin suflet

unduirile luminoase
ale zborului tău,
deasupra boltei gândurilor mele.



Mi-s clipele flori de cireş,

roua grădinilor - parfum şi culoare,
zâmbet şi soare
pe chipul tău ţesut.



Îmi e dor să tresar

la dulcea ta mângâiere
neştiuta nici de tine...
să te sărut.
Să sorb adânc
mireasma patimii ce s-a aprins.



Te aştept

să pot deschide fereastra spre viaţa,
Gigantul
unui vis ce a învins.


versuri Simona PUŞCAŞ:

19 comentarii:

  1. Minunate sunt versurile tale Simona. Cu drag am creat acest videoclip pentru tine, cu drag si pretuire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Surpriza mare si placuta!
      Ai realizat un videoclip cum numai tu stii realiza...plina de romantism ca si poezia mea scrisa cu cca 30 ani in urma!

      Ștergere
  2. Iubirea, aceasta flacara formidabila, care face sa straluceasca binele si distruge raul! Deosebit totul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pt aprecieri iar tie prietena mea draga,nu am cuvinte de multumiri!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu aeleasi calde sentimente, Simona, cu drag si pretuire!

      Ștergere
    2. George Roca Bravo distinselor! Ati facut o treaba buna! Felicitari!

      Ștergere
  4. Advarata fericire se afla in iubire! Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deosebit totul! Felicitari doamnelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc doamna profesoara, bine ati venit in tara! Concediu placut pe litoralul romanesc!

      Ștergere
  6. MINUNAT DOAMNELOR! SINCERE FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am lecturat si am urmarit cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  8. MINUNAT POEM SI VIDEOCLIP STIMATE DOAMNE!

    RăspundețiȘtergere