Powered By Blogger

vineri, 29 august 2014

CU TINE - versuri, montaj RODICA ELENA LUPU




CU TINE

Nici o privire
nu m-a mai tulburat aşa
şi nu m-a făcut
să-ntrezăresc speranţa.
Nici o mângâiere
n-a avut puterea
să mă ducă
acolo unde n-am crezut
că voi ajunge vreodată,
Numai alături de tine
am speranţa
că viaţa mea
va căpăta un sens,
Nimeni n-a reuşit
să-mi alunge
durerea din suflet.
Din tine a izvorât
minunea iubirii,
În tine am găsit
puterea să continui,
Tu m-ai făut
să dăruiesc totul
fără să aştept nimic în schimb.


CU TINE, de RODICA ELENA LUPU
din volumul MIRAJUL VIEŢII
Editura ANAMAROL

22 de comentarii:

  1. Superb poem dedicat iubirii!
    Sfarsit de saptamana si nu numai, cu iubire tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Apreciem, deosebit, o incantare! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un poem minunat si o creatie video deosebita!
    Weekend cu bucurii va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela draga mea, la fel si tie suflet minunat! Cu drag!

      Ștergere
    2. Va multumesc stimate domnule prof. George Muresan!
      Cu respect!

      Ștergere
  4. Izvor nesecat de ganduri luminoase, miresme pure, adieri mangaietoare si lacrimi plutind spre iubire, sunt versurile dumneavoastra, care ne sunt mir de suflet si punte spre visare... Superb poemul si plin de sensibilitate! Va imbratisez din suflet si va doresc un sfarsit de saptamana pe placul inimii dumneavoastra! Ganduri calde si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc suflet minunat! Tot ce iti doresti, Isabela, meriti!
      Cu drag!

      Ștergere
    2. Din tot sufletul si cu cele mai calde si sincere ganduri si sentimente, stiti ca-mi sunteti foarte draga si ca va pretuiesc din toata inima si cu toata fiinta mea! Va imbratisez cu sufletul si astept cu nerabdare clipa in care sa va revad cu bucurie! Va doresc tot ce e mai bun si mai frumos pe lume din inima! Va pup cu drag! O seara binecuvantata de ingeri luminata!

      Ștergere
  5. Un balsam pentru suflet! Cu drag va urmarim si va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fericire = iubire! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate poeziile tale sunt minunate,sunt mangaierea sufletului....
    O zi cu multa dragoste si pace sufleteasca iti doresc...pana fac si traducerea.
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc surioara, esti dulce! Sambata si duminica placuta va doresc! Va imbratisez cu drag Simona!

      Ștergere
    2. Con te

      Nessun sguardo
      non ma disturbato così
      non ml ha fatto
      a desiderare alla speranza.
      Nessun conforto
      non ho avuto il potere
      di portarmi
      dove ho pensato
      e non sono mai arrivato,
      Solo con te
      spero che
      la mia vita
      guadagnerà un senso
      Nessuno non e riuscito
      ad inseguire me,con,
      il dolore nel cuore.
      Visto che esplodono da te
      miracoli d'amore
      Io ho trovato
      la forza per continuare,
      Per te ho dato
      tutto a...tutti...
      senza aspettare nulla in cambio.

      O duminica cu tot ce-ti doresti!

      Ștergere
    3. Simona te imbratisez cu drag, iti multumesc draga mea. Abia acum am intrat azi fiind ziua limbii romane am fost la manifestarea organizata la primaria sectorului 2. Maine fac si eu videoclipurile. Te pup seara linistita!

      Ștergere
  8. uperb poem dedicat iubirii!
    Sfarsit de saptamana si nu numai, cu iubire tuturor!

    RăspundețiȘtergere