Powered By Blogger

luni, 4 august 2014

ÎN VISUL MEU - versuri, montaj RODICA ELENA LUPU




ÎN VISUL MEU

Te-am căutat în visul meu
Și te-am simțit aproape
Stele făclii sclipeau pe cer
Marea-nvelea nisipu-n șoapte.

O barcă luneca pe unde,
Iar tu îmi cuprindeai tot gândul
Și toate dorurile multe
Se-ndepărtau ușor ca vântul.

Desculță, rătăcită-n vis
Simțeam plăcuta-mbrățișare
Noi amândoi în paradis
Departe pe un țărm de mare.

Eu cred în ale tale șoapte,
În raza ce-mi arată calea,
Te caut iar în vis la noapte
Eu știu că îmi auzi chemarea.




25 de comentarii:

  1. Absolut superb. Profunzimea gandurilor dumneavoastra dezvaluite prin cuvinte fac sa tresara in inima cititorului, calator prin lumea versurilor cele mai luminoase si graitoare emotii si sentimente. Va imbratisez din inima si va doresc o seara linistita si plina de esenta versului vesnic creator de emotie pura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti tare draguta, Isabela, comentariul tau m-a imprsionat. Te imbratisz cu drag, toate cel bune atat tie cat si mamei tale!

      Ștergere
    2. Va multumesc din suflet pentru momentele minunate petrecute in preajma dumneavostra! Si eu va imbratisez din inima si va trimit numai ganduri bune! Mami va imbratiseaza si ea si va multumeste!

      Ștergere
  2. Menirea omului est sa iubeasca! Minunate versuri, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. In visul meu esti tu, iubire! Deosbit, sincere felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase versuri scrii, ne incanti mereu Rodica! Te iubim si te pretuim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va astept cu drag sa veniti in tara, sa lansam cele doua carti pe care le-am editat cu placere! Cu drag si pretuire stimata doamna profesor!

      Ștergere
  5. Poemele dumneavoastra sunt un adevarat balsam pentru suflet! Va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nel mio sogno

    Ti ho cercato nel mio sogno
    E ti sentivo quasi...
    Le stelle brillavano nel cielo
    Il mare sussurando avvolge la sabbia ,

    La barca scivoló,ma dove?
    E tu pensavi che io comprendo
    E che tutti desideri ...
    Sono distanti... come il vento.

    Scalza, vagando in un sogno
    Interpellando un dolce abbraccio
    Entrambi siamo in paradiso
    Lontano sull 'onda del mare.

    Credo che sussurravo le tue parole,
    Una luce mi indicava la strada,
    Ti cercai in un sogno di una notte
    Lo so, tu sentivi la chiamata.!

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai impresionat Simona! Minunat ai tradus! Nu pot decat sa-ti multumesc suflet bun si sa-ti spun ca te iubesc draga mea prietena. Ganduri bune spre tine si spre sotul tau, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Rodica si eu te iubesc prieten drag si sper sa mentinem aceasta pretenie pt. totdeauna....Sotul meu iti transmite un-BACIO!-Sper ca si-Esti visul meu---iti place la fel


      Sei il mio sogno

      Guardavo attraverso le notti tardi e freddi
      Mi aspettavo di trovare Te, .
      Non so cosa c'è nei momenti vuoti,
      Ma tu sei mio, e non lasciarmi,.mai,

      Sapevo che da qualche parte esisti , Tu,
      E ho pensato che, sei, nel' mio cuore,
      Che un giorno una stella raggiungeró
      Che sono sogni per chi è meno fortunato.

      Oggi ti ho trovato, tu sei il mio destino ...
      Ti tengo nel' cuore, amore,
      Ecco tu sei qui, ti desidero ,
      Tu sei il mio sogno, vorrei restare con te.

      Ștergere
    2. M-ai impresionat draga mea Simona si nu pot decat sa iti multumesc. Cu drag, o seara linistita!

      Ștergere
  8. Visele oricand devin realitate, totul este sa iti doresti asta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb totul...vers, imagine, montaj!Adevarat balsam pentru sufletul meu!Reverenta!A iubi, cât de frumos este să iubeşti! Doar sufletele mari pot şi ştiu să iubească. Iubirea este tandreţe infinită... Samael Aun Weor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este...floarea sufletului este iubirea! Va imbratisez din inima si va doresc o zi minunata!

      Ștergere
  10. Vis plin de iubire! Minunate versurile si clipul!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cel care a fost in visul meu acum imi este alaturi! Va dorim tuturor fericire!

    RăspundețiȘtergere
  12. Casa de piatra, se apropie frumosul vostru eveniment!

    RăspundețiȘtergere