luni, 5 iunie 2017

ABUR, de Rodica Elena LUPU



Când demonul poeziei mă paşte
Mă-nchid într-o ceaşcă de ceai
Dar muza bălaie de mult mă cunoaşte
Şi-n vise mă cheamă spre rai.

Eu tac şi încerc să m-ascund în arome
În aburul lent fumegând
Şi-n fierberea zilei cu flori policrome
Mă-ntreb totdeauna în gând:

O, ce-am fi făcut fără visul fierbinte
Şi fără grădina de meri
Având doar un cod lexical de cuvinte
Şi-un rod muzical, cel de ieri....

Din volumul FERESTRE COLORATE
de Rodica Elena LUPU
Editura ANAMAROL, 2015


18 comentarii:

  1. Foarte frumoase versuri
    Vă mulțumim Sunt încântare să le citeşti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, numai bine, seara linistita Victoria!

      Ștergere
  2. MINUNATE VERSURI, DE CITIT PRINTRE RANDURI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumim, tot ce ne daruiti este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. A se citi printre randuri, interesant, felicitari!

    RăspundețiȘtergere