Powered By Blogger

marți, 26 iulie 2016

SĂ DESCHIDEM UŞILE DIN NOI, de OVIDIU DUMITRU, editor RODICA ELENA LUPU - Editura AMAMAROL

http://www.libertatea.ro/monden/vedete-de-la-noi/margareta-paslaru-invitata-de-onoare-la-lansarea-cartii-lui-ovidiu-dumitru-2-617540

“Este prima dată când mi se întâmplă aşa ceva, să prezint o carte în lipsa autorului. O carte fără autor e ca un copil orfan… Ovidiu Dumitru şi-a dorit ca şi această poezie, ce dă titlul cărţii sale, să fie transpusă pe muzica unui compozitor român. Sper ca dorinţa să i se îndeplinească. Volumul său a stat 7 ani la o altă editură, fără să fie publicat… Era fericit când am acceptat să-i public cartea sa de poezii. Cu acest prilej îi mulţumesc d-lui director al Bibliotecii Metropolitane din Bucureşti, Florin Rotaru, locul în care s-a desfăşurat lansarea.”, ne-a declarat Rodica Elena Lupu, directoarea Editurii ANAMAROL, ce a lansat cartea lui Ovidiu Dumitru, şi domnia sa autoare a mai multor volume. Alături de aceasta şi de Margareta Pâslaru, la lansare au mai participat: Octavian Ursulescu, regizorul Sergiu Ionescu, Sanda Cepraga, Marius Ţeicu, Jolt Kerestely, Dorin Anastasiu şi Octavian Dumitru. 
Ovidiu Dumitru a fost autorul versurilor mai multor şlagăre româneşti precum:  “Oameni”, “Copacul”, “Să nu uităm să iubim trandafirii”, “Păsările” sau “O portocală”. Regretatul om de televiziune şi textier s-a stins din viaţă la 77 de ani, în urma unui accident vascular la începutul lunii mai, cu doar o zi înainte de a-şi vedea cartea tipărită. Volumul scris de Ovidiu Dumitru se numeşte “Să deschidem uşile din noi”, după o poezie de-a sa.


16 comentarii:

  1. Doua femei frumoase si talentate! Cu aleasa pretuire, va iubim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ati editat o carte minunata, in care se afla versurile marilor slagare romanesti, "Copacul" de exemplu, pe care il interpreteaya acum atat de frumos Fuego, este scris de acest renumit om de televiziune Ovidiu Dumitru. Sincere felicitari, sa editati cat mai multe astfel de carti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Viața e așa cum știm, scurtă. Lamentările sunt inutile. E bine că ați reușit să îi împliniți dorința. Uneori asta e mult. E ca o descătușare. Ca și cum, un lanț te ține legat de obligația pe care nimeni nu ți-a impus-o. Și tocmai de aceea, trebuie să o faci. Felicitări. Sper să vă simțiți fericită și eliberată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Manuscrisul a stat şapte ani la Editura Humanitas...? Eu am editat si am tiparit cartea in cateva zile.
      Am vorbit seara cu domnul Octavian Dumitru si l-am invitat sa luam cartile din tipografie, S-a bucurat. Dimineata la ora fixată vazand ca nu vine am sunat si a raspuns fiica lui care mi-a spus că a decedat in cursul noptii. Cartile le-a luat fiica maestrului si eu am realizat apoi la Biblioteca Metropolitană Bucureşti lansarea cartii. Trist dar adevarat.Cu pretuire stimata doamna!

      Ștergere
  4. Cu toata dragoste si admiratia noastra! Ganduri bune, cu drag din Cluj!

    RăspundețiȘtergere
  5. O incantare sunt slagarele ramase pe versurile acestui poet.
    Va multumim, sunteti un om minunat stimata doamna! Cu pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  6. Rautatea e mare! Sa fiti sanatoasa ati facut ceva minunat! Sincere fetlicitari!

    RăspundețiȘtergere