Powered By Blogger

vineri, 8 martie 2024

Rodica Elena Lupu și Eugen Doga - Lansare cărți - Petre Crăciun


Rodica Elena Lupu și Eugen Doga - Lansare de cărți Biblioteca Metropolitană, sediul central ,,Mihail Sadoveanu,, București, 5 martie 2024 - ,,Viața e ca și o gamă în Do major,, de Eugen Doga, înscrisă în Biblioteca Națională a României sub ISMN: 979-0-69490-270-4 și ISBN: 978-606-640-506-5 și ,,Eugen Doga - Un om între oameni,, de Rodica Elena Lupu, înscrisă în Biblioteca Națională a României sub ISBN: 978-606-640-487-7, Editura ANAMAROL, București. Prezentarea evenimentului scriitor/editor Rodica Elena Lupu și renumitul prezentator și om de televiziune, prietenul meu de sufletn Octavian Ursulescu. Rodica Elena Lupu și Eugen Doga - Lansare cărți - profesor Petre Crăciun, presedinte Filiala Copii și Tineret, a Uniunii Scriitorilor România. Ideea pentru a edita această carte îi aparține fiicei compozitorului Viorica Doga. Partiturile și fotografiile au fost alese de maestrul Eugen Doga și de Viorica Doga, mie revenindu-mi tehnoredactarea și editarea acestei minunate cărți la editura mea ANAMAROL, București. Sunt onorată că printre prietenii mei de suflet se află compozitorul Eugen Doga. Gâduri de bine, stimate maestre Eugen Doga! Cu preţuire! Filmare fiica mea Monia Stoican. Rodica Elena Lupu, martie 2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu