Powered By Blogger

vineri, 8 martie 2024

Rodica Elena Lupu, Eugen Doga - Lansare cărți 2


Rodica Elena Lupu și Eugen Doga - Lansare cărți 2, Biblioteca Metropolitană sediul central Mihail Sadoveanu, București, 5 martie 2024. Prietenele mele de suflet Dona Tudor TVR acum pensionară, prof. la Facultatea de Jurnalism Ramonei Mezei, și Ramona Mezei director Biblioteca Metropolitană București. Mă simt onorată pentru că am ocazia să mărturisesc încă o dată, în plus, respectul și considerația pe care le nutresc față de distinsul meu prieten de suflet și colaborator, maestrul Eugen Doga. Consider întreaga sa operă ca o terapie a sufletului. I-am ascultat parțial opera și pot să spun că mă simt strivită de dimensiunea ei. Nu pot decât să mă bucur încă o dată pentru succesul domniei sale și nutresc speranța că demersul meu, ca director al editurii ANAMAROL va deveni o permanență. Gânduri de bine, stimate maestre Eugen Doga! Cu prețuire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu