Powered By Blogger

sâmbătă, 9 martie 2024

Lansare de cărti Eugen Doga si Rodica Elena Lupu


Lansare de cărți Biblioteca Metropolitană sediul central Mihail Sadoveanu, București, 5 martie 2024. Cărțile lansate sunt: ,,Viața e ca și o gamă în Do major,, de Eugen Doga, editor Rodica Elena Lupu și ,,Eugen Doga - Un om între oameni,, de Rodica Elena Lupu, editura mea ANAMAROL, din anul 2003. ,,Viața e ca și o gamă în Do major,, de Eugen Doga, înscrisă în Biblioteca Națională a României sub ISMN: 979-0-69490-270-4 și ISBN: 978-606-640-506-5 și ,,Eugen Doga - Un om între oameni,, de Rodica Elena Lupu, înscrisă în Biblioteca Națională a României sub ISBN: 978-606-640-487-7, Editura ANAMAROL, București. Prezentarea evenimentului scriitoarea / editoarea rodica Elea Lupu și renumitul prezentator și om de televiziue, prietenul meu Octavian Ursulescu. Ideea pentru a edita această carte îi aparține fiicei compozitorului, prietena mea Viorica Doga. Partiturile și fotografiile au fost alese de maestrul Eugen Doga și de Viorica Doga, mie revenindu-mi tehnoredactarea și editarea acestei minunate cărți la editura mea ANAMAROL, București. Sunt onorată că printre prietenii mei de suflet se află compozitorul Eugen Doga și renumitul prezentator și om de televiziune Octavian Ursulescu. Nu pot decât să mă bucur încă o dată pentru succesul compozitorului, omului de artă Eugen Doga și nutresc speranța că demersul meu, ca director al editurii ANAMAROL va deveni o permanență. Gânduri de bine, stimate maestre Eugen Doga! Cu preţuire! Filmare fiica mea Monia Stoican. Rodica Elena Lupu, martie 2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu