Powered By Blogger

duminică, 20 ianuarie 2019

Cu preţuire, gânduri bune, Eran!


Rodica Elena Lupu şi Eran Adlovitz în cabinetul său Eran Adlovittz Optic, unde am fost primită aşa cum îi respectă el pe cei care apelează la ceea ce face cu pricepere. M-a întâminat cu zâmbetul pe buze şi a interpretat la pian pentru mine piese din repertoriul clasic. Minunată interpretare! 
Apoi m-a poftit în cabinet unde m-a consultat şi peste câteva zile mi-a adus personal ochelarii, acasă la prietenii mei unde mă aflam in vacanţă.
Eran trăieşte în Kryat Motzkin, la câţiva km de Haifa. 
El are o vocaţie particulară, aceea a lucrului bine făcut, calitatea pe care mulţi din cei pe care îi cunosc o evidenţiază doar la modul declarativ sau intenţional. Ernan însă o aplică sistematic, inclusiv aşteptărilor lui de la oameni. Inteligenţă, putere, iubire, intuiţie, imaginaţie, observaţie, acestea îl caracterizează pe cel care a rămas printre prietenii mei dragi. 
Rita şi Genu Solomon, bunii mei prieteni, cărora le mulţumesc, mi l-au prezentat pe minunatul Eran, datorită căruia eu port ochelari cu lentile progresive, ochelari cu care m-am obişnuit spre uimirea celor trei prieteni ai mei, din momenhtul în care i-am primit şi am început să-i port.
Mulţumesc Eran, gânduri bune prieten drag cu preţuire!

3 comentarii: