Powered By Blogger

joi, 6 septembrie 2018

Reţelele sociale se referă la comunicare.

Dragii mei prieteni de pe facebook!
Şi eu m-am decis să trec peste schimbarea algoritmului facebook, menţionând că nu văd atât de multe postări de la prieteni.
Iată cum să eviţi să auzi aceiaşi 25 prieteni de fb şi pe nimeni altcineva. Noutăţile tale au arătat recent doar postări de la aceleaşi persoane, de la aproximativ 25, de câteva ori la fel, deoarece facebook are un nou algoritm. Sistemul lor alege persoanele care ţi-au citit postarea. Cu toate acestea, aş dori să aleg pentru mine, aşa că vă cer tuturor o favoare. Dacă citeşti acest mesaj, lasă-mi un comentariu rapid, un "salut", un sticker, orice doreşti, aşa că vei fi afişat în noutăţile mele. Asa vei vedea mai usor si live-ul “ sau eu pot vedea ce postati voi interesant.
În mod contrar, facebook alege să-mi arate ce vrea el şi nu am nevoie de facebook pentru a-mi alege prietenii. Reţelele sociale se referă la comunicare.
Copiază şi lipeşte acest text pe peretele tău, astfel încât să te poţi bucura de mai multă interacţiune cu toate contactele tale şi să treci peste sistem.
Mulţumesc!

15 comentarii:

  1. Întotdeauna va fi cum vor altii si nicidecum asa cum ne este nouã bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Admiratie si respect doamna scriitoare/editoare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu pretuire citesc si apreciez postarile dumneavoastră

    RăspundețiȘtergere