Powered By Blogger

miercuri, 31 iulie 2013

O UMBRĂ DIN TRECUT şi GLASUL INIMII - romane de RODICA ELENA LUPU





RODICA ELENA LUPU:
O UMBR{ DIN TRECUT
 „GLASUL INIMII” 
EDITURA ANAMAROL, BUCUREŞTI

Există cărţi pe care în timp ce le citeşti „auzi istoria până departe”, şi ai tot timpul senzaţia că „cineva se uită la tine de sus”. Există cărţi care în timp ce le citeşti te dor. Cărţi pline de suflet şi de conştiinţă rănită. Astfel de cărţi sunt romanele doamnei Rodica Elena Lupu, apărute la editura Anamarol. După lectură am fost profund impresionat, zguduit. (...) recomand din toată inima cititorilor şi criticilor literari, dacă ei există, aceaste cărţi.

Prof. Stefan DUMITRESCU
Scriitor, critic literar
Biroul de Viitorologie, Bucuresti

13 comentarii:

  1. Un roman de nota zece, poate sa fie scenariu de film. Superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un roman al carui titlu iti spune totul,o Sagha romaneasca, asa cum spune criticul literar in cronica aceasta ampla. Superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant roman, felicitari doamna scriitoare, la cat mai multe astfel de carti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit cronica, este un roman deosebit, pacat ca nu se mai gaseste in librarii. Am inteles ca au fost doua editii. Felicitari doamna scriitoare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pacat ca s-au epuizat toate exemplarele, poate mai scoatepti si a treia editie. Vreau si eu acest roman. Am citit cronica si m-a impresionat. Numai bine va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un roman deosebit, l-am citit. La mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu prea citesc romane, recunosc, dar din cronici imi dau seama ca acesta este interesant, viata unei familii pe generatii. Felicitari pentru o astfel de carte !

    RăspundețiȘtergere
  8. Romanul tau impresioneaza pentru ca e inspirat din realitatea cruda din jurul nostru. Numai bine si la cat mai multe astfel de cari deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  9. In alt roman, o adevarata SAGA ROMANEASCA, asa cum spune criticul literar Stefan Dumitrescu. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Recomandam si noi acest roman pe care l-am citit cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am citit cronica acestui roman, mi l-ai daruit, il voi citi cu placere! Scrii minunat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Tot ceea ce scrieti pare rupt dintr-o poveste vesnica a timpului, ne-ati daruit nemurirea si trairile profunde din inima dumneavoastra! Ne bucurati si ne binecuvantati prin toate minunile de har! Imi sunteti maestra si va iubesc! Va imbratisez cu toata pretuirea! Seara linistita!

    RăspundețiȘtergere