Powered By Blogger

vineri, 27 noiembrie 2020

CORNELIU VADIM TUDOR

 

Născul la 28 noiembrie 1949, Bucureşti – decedat la 14 septembrie 2015, la Bucureşti a fost un scriitor, politician şi publicist român, care a deţinut funcţiile de senator şi europarlamentar.

MULȚUMESC, IUBITĂ MAMĂ

Mulţumesc, iubită mamă,

Steaua mea din zori de zi!

Fără tine îmi este teamă

Că planeta s-ar răci.

 

Te-am secătuit de vlagă,

M-ai crescut, m-ai înflorit.

Pentru tine, mamă dragă,

Soarele e-n asfinţit.

 

Mamă frumoasă, primul meu rai,

Fă o minune, te rog, mai stai!

Dulce lumină, ram de măslin,

Încă nu-i vremea, mai stai puţin!

 

Lege tainică a firii,

Nu pleca fără să-mi laşi

Zăcămintele iubirii,

Mamă, suflet uriaş,

Şi secretul nemuririi,

Mamă, suflet uriaş!

 

Mulţumesc, iubită mamă,

Iubită mamă, iubïtă mamă...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu