Powered By Blogger

joi, 12 decembrie 2019

RAOUL - LUNA DE CRISTAL (album integral 2020), versuri Rodica Elena Lupu



1. ATÂT DE DRAGĂ muzica RAOUL(Rareș Borlea)/versuri: Rodica Elena Lupu 2. ÎNVAȚĂ-MĂ SĂ-MI FIE DOR (muzica RAOUL(Rareș Borlea)/versuri: Rodica Elena Lupu 3.IUBIRE TU EȘTI VIAȚA MEA (muzica RAOUL(Rareș Borlea)/versuri: Rodica Elena Lupu 4. LUNA DE CRISTAL (muzica RAOUL(Rareș Borlea)/versuri: Rodica Elena Lupu 5. AM ÎMPĂRȚIT O LACRIMĂ (muzica Marius Cristi Popa)/versuri: Rodica Elena Lupu 6.ASCULTĂ-MĂ, IUBEȘTE-MĂ (muzica RAOUL(Rareș Borlea)/versuri: Rodica Elena Lupu 7. PRIMEȘTE-MĂ LA TINE (muzica Marius Cristi Popa)/versuri: Rodica Elena Lupu 8. STAI CU MINE (muzica RAOUL(Rareș Borlea)/versuri: Rodica Elena Lupu 9.ÎN PATRU ANOTIMPURI (muzica RAOUL(Rareș Borlea)/versuri: Rodica Elena Lupu 10. DOAR PE TINE (muzica Marius Cristi Popa)/versuri: Rodica Elena Lupu 11. SUFLET DE FEMEIE (muzica Marius Cristi Popa)/versuri: Rodica Elena Lupu 12. NINGE (muzica RAOUL(Rareș Borlea)/versuri: Rodica Elena Lupu Orchestratii: Alexandru Malschi, Marius Cristi Popa, Jimi Lako O producție RAOUL MUSIC MEDIA 2020 Contact artistic RAOUL +40722455641

2 comentarii: