vineri, 5 mai 2017

MINUNATĂ LANSARE DE CARTE - GLASUL SUFLETULUI MEU de Mihail Janto

Nu noi alegem poezia, poezia ne alege pe noi...
Lansare de carte -  GLASUL SUFLETULUI MEU de Mihail Janto

Doina Ghiţescu, Alina-Maria Stârcea, Dan Bodea, Elena Armenescu, Mihaela şi Mihail Janto, Rodica Elena Lupu, Dona Tudor, Octavian Ursulescu


Rodica Elena Lupu




Mihaela, Mihail Janto, Rodica Elena Lupu
 


dr Mihail Janto, dr. Gabriel Gluck

Rodica Elena Lupu, Mihail Janto, Mihaela, Paula Crăciunescu

Rodica Elena Lupu, dr. Gabriel Gluck

Rodica Elena Lupu, Gabriel Gluck, Dona Tudor
Evelyne Croitoru,  Mihail Janto


Rodica Elena Lupu, Dona Tudor

Elena Armenescu, Mihaela, Mihail Janto, Rodica Elena Lupu, Dona Tudor, Octavian Ursulescu

Octavian Ursulescu, Laura Niculescu

Evelyne Croitoru, Rodica Elena Lupu

;I
Invitati iubitori ai poeziei



Alina Maria Stârcea, Dan Bodea ,Elena Armenescu, Mihaela, Mihail Janto

Mihail Janto, Carmen Dorobanţu

Dona Tudor, Octavian Ursulescu

Mihai Costin şi invitaţi
Editor, tehnoredactare, coperta RODICA ELENA LUPU
Prefaţa prof.univ.dr. ION DODU BĂLAN
A prezentat OCTAVIAN URSULESCU
...
CUVÂNTUL AUTORULUI 
Buna seara tuturor, dragi invitati si preteni, ma simt deosebit de onorat si bucuros pentru faptul ca am astazi ocazia sa-mi fiti alaturi la lansarea volumului meu de poezii, „Glasul sufletului meu“
Cu poezia am inceput sa cochetez inca din liceu, profesoara de limba Romana, regretata doamna , fosta diriginta, Olga Alexandrescu,.ma ruga si ma indruma, mereu sa scriu. 
La toate evenimentele culturale din liceu aveam de recitat, de la Cosbuc la Eminescu, si multi alti poeti ala caror opere se studiau in licee pe vremuiile acelea.
Dupa terminarea liceului, cu studiile si apoi cu profesarea, am ramas in lumea medicinei, citind mereu literatura de specialitate si indepartandu-ma tot mai mult de lumea poeziei.
Cu cativa ani in urma am inceput sa scriu din nou, am rescris cateva din poeziile vechi, unele le-am publicat asa cum erau si desigur, am scris multe altele, unele sunt inca nepublicate.
Toate acestea fiind zise, permiteti-mi acum sa revin la poezie.
Cata dreptate si cat adevar se ascunde in cuvintele ragretatului Nichita Stănescu, care afirmaa: “Poezia nu este numai artă, este însăşi viaţa, însuşi sufletul vieţii!”.
Eu as adauga: Cititorii simt puritatea cuvinteleor si a traiilor redate prin versuri! Sufletul nu minte!!!
De aceea sper ca acest volum” Glasul sufletului meu”  sa fie bine primit de cititorii de pretutindeni și lecturarea poeziilor să le umple sufletele de bucurie tuturor celor care mai doresc să descopere sinceritatea si  sensibilitatea sufletului de poet.
Recunosc că prin Facebook si Revista Confluente Literare am descoperit o lume a sufletelor sensibile si blânde, o lume a sufletelor pline de lumină caldă si a inimilor mari care m-a învăluit mereu cu incurajari, multe mesaje pline de cuvinte frumoase, de lauda si recunostiinta!
..........
Multumesc mult de tot celor care au participat la lansarea cartii mele, mai ales acelora care si-au sacrificat zile intregi pentru a calatorii la Bucuresti, pentru a fi prezenti la acest eveniment! Nu in ultimul rand, multumesc doamnei Rodica Elena Lupu, pentru organizarea si implicarea neobosita a acestui eveniment si acelora care mi-au trimis felicitari si mesaje frumoase, exprimand multe ganduri bune! Va doresc o duminica binecuvantata tuturor, inainte de toate multa sanatate

dr. MIHAIL JANTO

...

Sufletul să vă fie plin de bucurie, să măsuraţi timpul în clipe petrecute cu cei dragi şi nu uitaţi să luaţi din fiecare zi o amintire! Una este cea de azi! Cu preţuire!

RODICA ELENA LUPU
manager Editura ANAMAROL, 
Bucureşti, 05 mai 2017

33 de comentarii:

  1. Ma bucur pentru Mihai!Am scris in stilul lui si am visat la o zi ca aceasta, dar... Azi ma bucur pentru Sufletul meu pereche in Poezie si simt ca o parte din mine e in versurile lui... Sper sa obtin cumva si eu acest volum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este pregatit deja pentru a fi expediat volumul cu autograf! Toate cele bune!

      Ștergere
  2. Atmosfera superba, lansare de carte unde spiritul sensibil se regaseste in versul lui Mihail Janto.Felicitari doamna Rodica!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări din tot sufletul și cu toată prețuirea celor două suflete minunate care au făcut posibil acest moment de poveste! Gânduri de lumină, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imaginile postate de d-voastra ne arata ca a fost o lansare deosebita ...oameni minunati au dat viata delicatelor cuvinte prezente in volumul "GLASUL SUFLETULUI MEU"de MIHAIL JANTO.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari editoarei si autorului! Va iubim doamna Rodica, pretuire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ganduri bune spre voi, vin cu placere Silvia sa lansam si cartea ta!

      Ștergere
  6. Deosebite momente sunt traite in astfel de manifestari culturale, complimente! Succes, inspiratie, sunteti minunati!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu admiratie si respect, sunteti minunati, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. DINCOLO DE CUVINTE! E bine ca mai exista astfel de manifestari culturale, am observat tineri care au participat si erau incantati! Cu drag felicitari editoarei si autorului!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari autorului si editurii, la cat mai multe asemenea realizari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari tuturor,dar tie draga mea cuvinte de laude,succes in continuare si multe realizari..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag Simo! Te imbratisez, cu pretuire prietena mea draga!

      Ștergere
  11. Bravo! Dragi salutari si felicitari din partea noastra, minunat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Intotdeauna vin cu placere la lansarile de carte ale Editurii ANAMAROL. Cat despre doamna scriitoare...alerg sa ajung pentru ca mereu gasesc ceva inedit sau am ocazia sa cunosc personalitati marcante. sunteti minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. 5 mai 2017 de naste "Glasul sufletului meu" după o gestație aparte, asa cum se întâmplă de obicei cu operele remarcabile, nu-i asa? Si spun aparte, pentru ca tatăl acestei minunate cărți, talentatul poet Mihail Janto a venit tocmai din Germania, unde s-a stabilit in urmă cu mulți ani si este medic chirurg, dar nu a uitat nicio clipă să simtă si sa gândească româneste, iar mama este Rodica Elena Lupu, director al editurii "ANAMAROL", renumită scriitoare si nume ilustru in cultura română, care stie să strângă în jurul său mari personalități. Asadar,inteligența sclipitoare a celor doi "părinți" a facut ca si "progenitura" să fie una de excepție.
    Versurile genialului si extrem de sensibilului poet Mihail Janto se citesc cu lacrimi in ochi si cu inima plină de emoție si bucurie. Rodica Elena Lupu le-a "ambalat" intr-o ediție superbă si atrăgătoare, astfel incat armonia fond-formă atinge cele mai inalte cote.
    Lansarea volumului de versuri "Glasul sufletului meu" de Mihail Janto a avut loc la librăria "Mihail Eminescu" din București, in prezenta unor numeroase personalități. Atmosfera a fost caldă si entuziastă, facandu-se referiri la viața, personalitatea si opera poetului Mihail Janto. Prof.univ dr Dona Tudor, Dan Bodea, Elena Armenescu si alții au elogiat harul divin cu care a fost înzestrat medicul-poet Mihail Janto, un tamaduitor iscusitatat al trupului cu ajutorul bisturiului, cat si al sufletului prin intermediul versului. Vocea vibrantă ă actriței Doina Ghitescu, care a recitat cateva din poeziile lui Mihail Janto, a fermecat publicul participant la acest eveniment deosebit de plăcut.
    Aduc cele mai alese elogii si sentimente de prețuire si respect tandemului poet-editor, care a permis înălțarea noastră spirituală, oferind o sărbătoare a inimilor acide de frumos si le doresc din toată inima succes si să rămână mereu in pol de referință literatura română.
    Pentru ca Mihail Janto si Rodica Elena Lupu au meditat cu înțelepciune si au eronat cu inteligență, au reusit sa transmită publicului auditor si cititor, o carte scrisă si prezentată din suflet pentru suflet.

    Manuela Spătaru

    RăspundețiȘtergere