marți, 13 septembrie 2016

FEMEIE, TU, versuri TONY KLEIN, videoclip RODICA ELENA LUPU





FEMEIE, TU
Femeie, tu, ești un izvor de dăruire
Ingenuă, gingasă și gata să-mi ofere,
În viața-mi cenușie,clipe de plăcere,
Mă inviţi să mă înfrupt din fericire.

Iar focul ce-l aprinzi se-nteţeşte
Si viata-ntreagă mi-o cuprinde,
Femeie, tu, eşti fiară când iubeşte,
Nu-l ierţi pe-acel care minciuni îţi vinde.
Iar de vei stii mereu să-mi fi aproape,
Înflăcăraţi fiori în tine voi aprinde
Şi pe-al vieţii val ne vom găsi cărare,
Pătimaşi să ne iubim dincolo de zare...

poem de Tony KLEIN


14 comentarii:

  1. Frumos poem dedicat femeii! Ne-ati incantat, un videoclip minunat, felicitări domnului doctor pentru aceste versuri minunate!Cu pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Versuri minunate dedicate femeii! Un poem si un videoclip deosebit. Va multumim, cu respect!

    RăspundețiȘtergere
  3. Viata, iubire, implinire, sincere felicitari pentru acest minunat poem si videoclip!

    RăspundețiȘtergere
  4. Versuri si clip minunate! Cu respect va urmarim!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari domnului dr. pentru versuri si dumneavoastra pentru clip! Va multumim, o incantare!

    RăspundețiȘtergere